علم و دین

نظر شخصیت های غیر مسلمان درباره پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله

🔶 ناپلئون هیل، نویسنده نامدار آمریکایی در معروف ترین کتاب خویش با عنوان “بیندیشید و ثروتمند شوید … Think & Grow Rich ” که تا سال 2013 بیش از 90 میلیون نسخه از آن به فروش رسید، در مورد شخصیت های برجسته جهان و راز موفقیت مادی و معنوی آنها مطالعه و تحقیق کرده و نتیجه این تحقیقات را در کتاب خود گردآوری کرده است. او در این کتاب یکی از شخصیت هایی که می تواند الگوی موفقیت و پیشرفت انسانها باشد را پیامبر اسلام صل الله علیه و آله و سلم معرفی می کند و در این باره می گوید :
⭐️ اگر می‌خواهید از قدرت شگرف مداومت و پایداری مطلع شوید، زندگی پیامبر اسلام را بخوانید. ببینید درباره او چه نوشته‌اند.

🌟

 آخرین پیامبر خدا در مدارس رسمی زمانه خود درس نخوانده بود و قبل از ۴۰ سالگی رسالت بزرگ خود را شروع نکرد. او در ۴۰ سالگی به پیامبری مبعوث شد.
⭐️ به او چه تهمت‌های ناروا که نزدند، چه رفتارهای ناشایست که با او نکردند. او را مجبور کردند که از مکه مهاجرت کند. پیروانش مال‌ و منال خود را از دست دادند و در پی او راهی صحرا شدند. او ۱۰ سال در راه دین خدا کوشید، اما جز فقر و تمسخر دیگران نصیبی نبرد. ۱۰ سال دیگر هم به همین طریق گذشت. اما در پایان این ۱۰ سال دوم ، او فرمانروای سرزمین عرب و حکمران مکه بود./محمودرضا قاسمی

🌟

 او مذهب جدیدی به ارمغان آورده بود که بخش بزرگی از عالم را در برمی‌گرفت. موفقیت او را باید در سه عامل جستجو کرد: قدرت کلام، تأثیر دعا و نیایش و اتکای به خداوند.

📚

 رجوع شود به کتاب “بیندیشید و ثروتمند شوید” ( Think & Grow Rich) ،نوشته ناپلئون هیل، بخش آخرین پیامبر بزرگ. 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا